ANTALYA / TEKHA
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Antalya’da silah ve mühimmat kaçakçılığına yönelik düzenlenen operasyonda 393 adet ruhsatsız tabancanın ele geçirildiğini ve 2 şüphelinin yakalandığını açıkladı.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, jandarma ekiplerince gerçekleştirilen operasyonun detaylarını paylaştı. Operasyonun, 6 ay süren ısrarlı bir teknik ve fiziki takip süreci sonunda gerçekleştirildiği belirtildi. Antalya İl Jandarma Komutanlığı tarafından düzenlenen baskında, yasa dışı yollarla temin edilen ve piyasaya sürülmeye hazırlanan 393 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.
Operasyonda 2 şüpheli gözaltına alınırken, Bakan Yerlikaya mücadelenin önemine şu sözlerle dikkat çekti:
“Silah ve mühimmat kaçakçılığıyla mücadelemiz; yasa dışı silah ticaretinin yanında, bu silahlarla işlenebilecek her türlü suçu da engellemeye yöneliktir. Antalya Valimizi, Kepez Cumhuriyet Başsavcılığımızı, Antalya İl Jandarma Komutanımızı, kahraman jandarmamızı ve emeği geçenleri tebrik ediyorum. Allah ayaklarına taş değdirmesin.”
Olayla ilgili adli sürecin devam ettiği bildirildi.
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
İçişleri Bakanlığı’ndan 17 İlde Dev Dolandırıcılık Operasyonu: 503 Şüpheli Yakalandı, 261 Tutuklama
126 kez okundu
2
İstanbul’da OnlyFans Operasyonu: 16 Gözaltı, Şirket ve Araçlara El Konuldu
120 kez okundu
3
İstanbul’da Göçmen Kaçakçılığı Ve Sahte Belge Şebekesine Operasyon: 18 Gözaltı
111 kez okundu
4
İstanbul Merkezli 24 İlde Büyük Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 192 Milyar Liralık Dev Hacim ve 80 Gözaltı
95 kez okundu
5
Kars’ta Aranan 3 Hükümlü Jandarma Tarafından Yakalandı
84 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.