MetLife Türkiye, müşteri odaklılık ve dijital kanallardaki varlığını artırma yaklaşımı kapsamında mobil uygulamasını kullanıcıların hizmetine sundu.
Türkiye’nin önde gelen ferdi kaza, hayat, tamamlayıcı sağlık sigortası ve bireysel emeklilik şirketlerinden MetLife Emeklilik ve Hayat, müşterilerinin gerçek ihtiyaçlarına odaklanarak yenilikçi dijital çözümler sunmaya devam ediyor. MetLife, bu kapsamda dijital çağın gerekliliklerine uyum sağlayarak MetLife Cepte adlı mobil uygulamasını geliştirdi. MetLife müşterileri hem iOS hem de Android cihazlarından uygulamaya erişebiliyor.
Sigorta ve bireysel emeklilik alanlarındaki finansal uygulamaların temel işlevlerine sahip olan MetLife Cepte uygulaması, sigorta müşterilerine; poliçelerine erişim, poliçe detaylarını ve özel şartlarını kolayca inceleyebilme, prim ödeme, poliçelerindeki asistans hizmetlerinin kapsamını görüntüleme ve bu hizmetlerden yararlanmak için randevu alma imkânı sağlıyor. Emeklilik müşterileri ise katkı payı ödeme, yatırımlarını yönetme, risk getiri profili anketini doldurarak uygun fon yönetimi seçeneklerini inceleme, emeklilik hesaplama uygulamasıyla olası birikimlerini tahmin edebilme, zenginleştirilmiş görsel grafiklerle bireysel emeklilik fonlarının performansını izleme ve hesap özetlerini indirme fırsatına sahip oluyor.
MetLife Cepte uygulaması, MetLife müşterilerine iki yenilik de getiriyor: MetLife Cepte ile müşteriler, tazminat başvurusu için telefonlarındaki kamerayı kullanarak gerekli belgelerin fotoğrafını çekip uygulamaya yükleyerek taleplerini anında iletebiliyorlar. Aynı zamanda, tazminat taleplerinin durumunu da uygulama içerisinde takip edebiliyorlar. Bir diğer yenilik ise çevrimiçi ödeme yapma imkânı. MetLife Cepte ile sigorta ve emeklilik müşterileri, vadesi gelen veya geçmiş ödemelerini gerçekleştirebiliyor, varsayılan ödeme yöntemlerini değiştirebiliyor ve yeni kredi kartı veya hesap bilgilerini ekleyebiliyorlar.
Yeni mobil uygulamayla ilgili olarak MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, “Sürekli gelişen teknoloji karşısında müşterilerimizin ürünlere ulaşım yöntemleri, ihtiyaç ve beklentileri değişkenlik gösteriyor. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz MetLife Cepte mobil uygulamamızla müşteri hizmetleri ekibimizin telefonla verdiği hizmetlerin büyük bir kısmını müşterilerimize mobil olarak 7/24 sunabiliyoruz. Ayrıca, MetLife Cepte ile müşterilerimiz, sadakat programımız MetLife Benimle’yi kolayca kullanırken, programdan faydalandıkları kampanyaları da görüntüleyebiliyorlar. Müşterilerimize ve operasyonlarımıza değer katmayı amaçlayarak tasarladığımız uygulamamızın herkes için hayırlı uğurlu olmasını diliyorum” dedi.
MetLife müşterilerinin mobil uygulama ile tanışması ve kolaylıklarını deneyimlemesi için bir kampanya da düzenledi. 30 Kasım’a kadar sürecek lansman kampanyası kapsamında MetLife, çekilişle MetLife Cepte uygulamasını indiren ve giriş yapan 10 müşterisine “Apple iPhone 13 Pro 128 GB” ve 10 müşterisine “Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB” akıllı telefon hediye edecek. Ücretsiz MetLife Cepte uygulamasını kullanarak kampanyaya katılan 20 şanslı MetLife müşterisi 13 Aralık’ta metlife.com.tr adresinde duyurulacak.
MetLife hakkında
MetLife, Inc. (NYSE: MET), kendisine bağlı ortaklıkları ve iştirakleri (“MetLife”) aracılığıyla bireysel ve kurumsal müşterilerinin daha güvenli bir gelecek inşa etmelerine yardımcı olmak için sigorta ürünleri, yıllık gelir sigortaları, çalışan yan hakları ve varlık yönetimi alanlarında hizmet veren, dünyanın önde gelen finansal hizmet şirketlerinden biridir. 1868’de kurulan ve dünya çapında 40’tan fazla pazarda faaliyet gösteren MetLife; Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Latin Amerika, Asya, Avrupa ve Ortadoğu’da pazar lideri konumundadır.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.